dilluns, 24 d’agost del 2009

4 DIES PEL MAESTRAT

Hem marxat 3 dies per conèixer el Maestrat per fer una mica d'escalada, platja i turisme. El primer dia pel mati vam visitar el bonic poble de Morella i a la tarda vam estar a Serratella al sector Barranco de la Calzada on vam fem 4 vies força macas en uns graus entre V-6a.
El segon dia vam estar a Atzaneta, un poble petit i tranquil, la zona d'escalada és a 4 km. del poble. Sortint a un trencall a la dreta agafes direcció a l'ermita de Sant Joan on hi ha una zona de picnic i seguixes per una pista encimentada i a 1 km hi deixes el cotxes en una esplanada on hi ha dues cases, la de la dreta està en runes: "la pallisera". Allà agafes camí fins a la zona d'escalada a 10 minuts. (la informació es pot trobar a la web del nene escalador).
Vam fem unes 7 vies totes ben equipades i llarges entre V-6a+, escalada molt guai per disfruta.
Amb ganes de tornar-hi.
Vam conèixer en persona el Kike "El maki del pinxo" , el seu company i la Hanna, i també l'Angelino que és del poble i està iniciant la seva vida d'escalador, gent molt guapa que esperem anar trobant en properes escalades.
(Angelino)
(Kike)
(Pep)
(Alba)
El tercer dia ens ho vam agafar de tranqui i anàrem a la platja i paella per dinar. A la tarda: turisme per Peñiscola, Sant Carles de la Ràpita, etc.
(El Pep a Peñiscola)
El quart dia sortida de sol espectacular i cap a la zona d'escalada aprop de Sant Carles "Cingles de Cacác ". A les 9h ja estàvem a la zona i encara que estar a l'ombra i feia una calor asfixiant, estava bé però nomès vam fer 3 vies. Després ja vam anar tirant cap a Manresa, tot i que vam visitar l'Ampolla el Perello i l'Ametlla de mar.

En 4 díes tres zones totes ens van agradar la que més Atzaneta.

Aida ha dit...

Ja tenim aki el bloc dls manresans addictes a l'escalda XD I finalment i heu escrit alguna cosa. Es nota que us ho vau passar pipa x les terres valencianes...i jo m'ho vaig passar pipa sola a casa jijiji
Inga papis ja nireu escribint coses per aquí i modernitzant-vos (amb la meva ajuda tot s'ha de dir, però segur que aviat ho dominareu això.